Romani in Emirate

comunitate romaneasca in EAU

Reguli

Bine ai venit pe Forumul Romanilor din Emirate!

Acest grup se adreseaza persoanelor care locuiesc sau isi doresc sa ajunga in Emirate in viitorul apropiat. Incurajam dezbaterile pe probleme ce privesc in mod direct comunitatea din care facem parte, apreciem sugestiile si implicarea!

Verificati inainte sa puneti un subiect nou in ce sectiune a forumului va aflati. Mesajele ce nu apartin sectiunii corecte vor fi mutate.

Va rugam respectati ceilalti membri ai grupului folosind un limbaj adecvat. Violenta verbala de orice natura va fi sanctionata prin blocarea accesului temporar sau permanent la discutiile din cadrul Forumului.

Spor la comunicare,

Echipa Romani in Emirate

Bani frumosi prin cunostinte

acum 5 ani 1 lună #1 de andrei
Salut,
Ma numesc Andrei si as dori sa ofer sansa celor care vor si pot, sa cistige niste bani extra sau poate mai mult decit propriu salariu.
Sunt de 5 ani in Dubai si lucrez ca agent imobiliar, vind, cumpar dau in arenda, stiu practic orice cladire din Dubai.
Aproape orice tranzactie imobiliara din Dubai se face prin intermediul unui agent deci de lucru este dar si agenti sunt multi si concurenta e mare.Cine primul ajunge la client acela are comisionul.
Ce ofer eu? 10% din comisionul meu pu orice referinta la o persoana care vrea sa vinda, sa cumpere, sa dea in arenda sau sa arendeze vreo locuinta.
De exemplu: daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o proprietate si imi dati datele de contact,sau respectiv ii dati acelei persoane datele mele, iar acea persoana face tranzactia prin intermediul meu, atunci primiti bonusul. Si credetima nu e putin deloc, de la o vila de pret mediu puteti obtine minim 1000 $, totul depinde de costul proprietatii. Nu e rau luind in consideratie ca doar imi dati un sunet si gata. Am deja oameni care imi aduc constant clienti si fac bani citeodata mai mult ca salariu.